kucakla


mavi saçlı bir erkek arkadaş enteresan olsa gerek..
çok hoşuma gitti.
paylaşayım dedim.
keremcem içimdeki müzik sensin adlı şarkıya bir klip hazırladım bu ve buna benzer resimlerle..
belki paylaşırım onu da bir ara..
*deviantart'tan aldım resmi.

frnjt

aralık ayı faranjit ayıdır..

her sene aralık ayına tekabul ederek tekrarlayan bu hastalık genel itibariyle 1 haftamı yer..üşenmedim birde link ekledim.[buyursunlar]


öğretmen hastaığı derler,öğretmen olmadan yakalanmaya başladık sonumuz hayrolsun..

"canım MURAT'ım benim"

çok şükür Allah'a ki yine eriyoruz bir bayrama..
çok şükür ki gökten inmiş o koç ve benim koç gibi erkek kardeşim bize bağışlanmış.. her kurban bayramında buna benzer bir şey düşünürüm ben..

hepinize hayırlı bayramlar diliyorum..(ben yola çıkıyorum,malum memlekette hasret gidermekten internete zaman ayıramayacağım.o nedenle biraz erken kutluyorum..)

ayakkabı ağacı olsa =)

çok pasaklı bir bayan olarak ben bile bunların hayalini kuruyorsam bütün bayanlar bunu gerçekten ister =)

all I want is to sleep

be quiet!!!
................she is sleeping...............

kavuşmak için ayrılmayı göze alırmısın?

Yum usulca gözlerini
Uzat üşümüş ellerini
Sakla o masum yüreğini
Zaman gibi sessiz uyu
Bu dünya dipsiz bir kuyu
Pamuktan kalbin solmadan
Hayat yüzüne vurmadan
Uyu yavrum uyu
Bu dünya dipsiz bir kuyu
Uyu melek yüzlüm uyu
Bu dünya dipsiz bir kuyu..

benimde kısa cümlelerim var..

Son günlerde çok düşünür oldum
Zor zamanları çabuk atlatır oldum
Bakıyorum aynaya her gece
içim rahat biraz yorgunum sadece
Hayatıma giren herkese yaşanmış her şeye
Teşekkürler büyüyorum sizinle

origami 2

bakın bakalım neler yaptım :) biraz çöm zamanlarım origamide ama bir gün origami profesörü olursam şaşırmayın :) şimdilik sadece hobi..ama ben yaptım bunları yaa.. başarabilmek çok güzel..ama asıl hezimetler..özellikle şu pengueni yaptıgım site okul öncesi eğitimle alakalı bir siteydi,ben yapamıyorum o 5-6 yaşındaki yavrucaklar nasıl yapsın..
tabi birde kelebek yapmaya çalıştım ama o zavallı sevimli hayvana değilde yarasa ya benzedi diye yırttım attım ..
ilerde kendime renkli kağıtlar alıcam herşey daha güzel olaracak mesela bir bot vardı onu yapıcam renkli kağıdı alınca.o biraz daha kolay gibi..
şimdilik bu kadar sevgili origami severler :)

müzik benim fikrimdi,döndüm durdum..




yazmak geldi içimden..bu adamlar alıyorlar götürüyorlar beni,bir yerlere bırakıyorlar..kendimi bulamıyorum,kaybediyorum..anılarım canlanıyor.."Cuma gece yağmur yağdı,3 kişiydik boynumuz bükük"...yollarında ağlayarak yürüdüğüm gri şehrim..diğer 4 omzum..dedik ya 3 kişiydik.



gerçeklere tanık olmak..

"Çırpınırdı Karadeniz
Bakıp Türk'ün bayrağına
Ah ölmeden bir görseydim
Düşebilsem toprağına
Sırmalar sarsam koluna
İnciler dizsem yoluna
Fırtınalar dursun yana
Yol ver Türk'ün bayrağına."
sanırım bu dizeleri bilmeyen ya da daha önce duymayan yoktur ...
herkes tarafından bilinen başka bir gerçekte TRABZONluların ne kadar milliyetçi olduğudur..
Şimdi onları daha iyi anlıyorum..KARADENİZ'in bu çırpınışlarını gördükten sonra başka bir yol yok çünkü..ancak milliyetçilik dolaşıyor,hayat buluyor damarlarınızda...
YOL VER TÜRK'ÜN BAYRAĞINA...


dancing in the moonlight

ben uyurken gecen günler geri gelmeyecekler,
full time yıllarıma rağmen öc peşindeler...
""başa sardığım zamanlarda hep aynı şarkıları dinliyorum,bunu çok seviyorum..
genel anlamda malt'ı çok seviyorum zaten..
yandaki çocuğumu da pek sevdim..muşuk yüzlü =)
şimdi konu alanı ödevi hakkında birşeyler sallamam lazımm =)
görüşürüzzz""
başlık ne alaka sakın sormayın,içimdennn gellldiiiii =)

satırlar uçar gider aklımdan...

























Koklayıp birbirimizi çöpe atmadan...

ORİGA mi??


çok enteresan bir şekilde origami'ye merak sardım,sanırım bunda zek'in origami'ye giriş videosunun rolü yatsınamaz..şöyle bir araştırınca bir sürü video ve resim buldum hatta yapılabilecek bir kaç şekil bile buldum..hatta bu konuda yazılan hatta çizilen kitaplar,çeşitli figürler..kısacası eğlenceli birşeye benziyor bu origami,hem bakınca diyorsun ki vay bea bir kağıtla neler yapabilirmişim :)
tabi bunu öğrenciliğimin son yılında keşfetmiş olmam bir kayıp belki ama..eh yetinmeyi bilmek lazım..
türkçe bir sitenin linkini de vermek lazım. origamisan

ayci'ye adanmış satırlar..

çok enteresan bir durumla karşı karşıya kaldım..çok üzücü bir durum ve bende bıraktığı etkileri yazacaktım yani onun için açtım sayfayı ama...
ayci'ye çevirdim yüzümü,beni sarıp sarmalasın,biraz konuşup unutuyum diye..biraz konuştuk ama beklenenden daha az..
bu ayci var ya bu ayci..
bana benzeyen,yeşil kazak,beyaz gömlekli ayci..
bu da yetmezmiş gibi,aklına ben gelmişim derste..ben gelmişim aklınaaa yaaaaaaa.. hemdee bana ciciler çizmişş..

teşekkür ederim aycicim,bir de seninle sohbet etmeyi,bir de seninle paylaşmayı birşeyleri (özellikle de rüyana girmeyi..) çok seviyorum,seni de ;)

vatandaşlık dersi mi??

paylaşılacak çok şey var..bütün ders ne kadar salak saçma vakit geçirecek aktivite varsa yaptık.. ben yazdım çizdim..hatta aslında bu konunun içeriği unutmak olacaktı hatta onun için hazırladım bişiler..neler yapabilirim diye düşündüm,mesela lisede unutmamak için birşeyleri sol işaret parmağıma renkli kalemle büyük bir nokta koyardım..ama bir rivayete göre insanlar unutkanlığı önlemek için parmaklarına birşeyler bağlarlarmış. ben bu güne kadar hiç bunu yapanını da görmedim yani.. bu da yetmezmiş gibi birde o ipi parmaklarına neden bağladıklarını da unuturlarmış :)bununla da bitmedi derste yaptıklarım adımı yazdım,nickimi yazdımm sonra atkımında yardımıyla bebek yaptım dizime :)sonra ködüüü çizdümm,pardon çizdimm :)
peki ya ben bunları yaparken sıra arkadaşım zek ne yaptı..
zekte boş durmadı ve oda origamiye giriş dersi kapsamında .... hiihihihi :)




video

nevrotik'im!!!


nevrotikk!!!
doğal hayattan bir hayli uzaklaşmış modern bireyin, hayatını sürdürebilmek için edinmek zorunda kaldığı bir takım takıntı ve saplantılar içeren kişiliğine verilen isim...

itiraf et sen de böylesin,ben de böyleyim..
bak ben saklamıyorum gerçekleri..hem korkma yahu bulaşıcı falan değil..
ama zor zanaat nevrotik olmak..
doğal hayata dönmek istiyorum,biraz çimenlerin üzerinde yalınayak koşsam..
nevrotizmama iyi gelir mi acaba..
eğitim seferberlikleri boşamı diye düşünüyorum bazen,hayattan kopuyoruz hep,ya da fazlaca kucağına düşüveriyoruz hayatın..
baba benii çayıraaa gönder...
:)


ölürümde ayrılamam yar senden..

süper birşey bu mutlaka izleyin derim ben...son zamanlar sardım iyice bu şarkıya..hele bu yorum süper.
bayan vokal öyle kendinden geçiyor ki söylerken.. ee tabi bende geçiyorumm..buyurssunlar "evlerinin önü boyalı direkkkk"

biraz daha baharatt??

birileri çığlıklarımı duymuş galiba,onlar yine birlikteler ve ilk konserlerini verdiler bile..

yarın olsada,beklenen gün olmaz..

memnuniyetLE

ne kadar doyumsuzuz ve kıymet bilmiyoruz,halimizden asla memnun değiliz,hep başka bi yerde olmaya özeniyoruz,yaşadıklarımızla mutlu olmayı ne zaman öğreneceğiz??
durup,soluklanıp,biraz düşünmek için iyi bir fırsat sanırım..

biraz yürüsek??

bir yürüyüşe çıkmaya ne dersin,hem biraz laflarız yolda.. benim buna çok ihtiyacım var.. seri adımlarla yürümeye ve birazda konuşmaya..
tam da burda..

SN.Can TÜRE


gittin,sen giderken haberim yoktu.öğrendiğimde dilimde aynı sözler ve aynı ezgi "kumburgaz civarında ölsem görmez deniz,kumburgaz civarında trenler altında bendeniz.."
bu aralar nedense sık sık aklıma geliyor birşeyler,yaşanmış avuç içi kadar zamanla,bunca duyulan özlem...hayat hiç bu kadar ters orantılı olmamıştı.
saçlarını rengarenk spreylerle boyayıp çıktığın o maçta seni görmek ya da hastanenin arkasındaki o masada seninle sohbet etmek isterdim,o kaplumbağalı bilekliklerden bir tane de ben isterdim mesela,kartvizitini buket'in elinden değilde senin elinden almak isterdim..seni biraz daha yakından tanımak isterdim..belki de sen kendini bana o kadar yakından tanıttın ki..belki de ondandır bazen seni düşününce ağlamaklı olmam..
bir gün bir mailde seni sormuştum: "bizim deli nasıl" diye.."O da senden deli diye bahsediyor." demişti tunca..gülmüştüm...
öldüğün haberini ilk aldığımda bu geldi aklıma "deli'm"...inanmadım kimseye,elimde o güne ait gazeteler bulabileceğim tek yer sanal arşivlerdi,adını yazdığımda,google'da sayfaları tek tek okuyup ağladım..kumburgaz'da bir trafik kazası geçirmiştin...anneciğini düşündüm önce,o çok güçlü bir kadındı,kanseri yenmişti..peki ya şimdi?,bu şoku atlatabilecekmiydi?
hepsini bir yana bıraktım sonra,seni düşündüm..tam hayatımda her şey yoluna girdi dediğin bir zamanda.....
okan bayülgen'in ağıt şiiri geliyor aklıma,sana dair birşeyler saklı sanki o şiirde..
hayatta olsan,belki biz yine birbirimize deli diyor olacaktık ve ben sana dair haberleri tunca'dan alacaktım yine..
şimdi direk sana yazıyorum bu mektubu,ama adres bile yok elimde..
Sn. CAN TÜRE


biraz ağlamak ve şükretmek..

bir film izledim..HAYATI YAKALA (reign over me)
biraz ağladım ve biraz da hayatt dersi..
ve biraz hatırladım herkesi..
biraz hepinizin sesini duymak istedim..
kakawim,şeripemm,dafniam,gökhim...
hepinizi o kadar çok seviyorum ki..

yazmaya zaman ayırsan!?

yalancıktan şöylecik böylecik yazmaya hiç gerek yok..bütün bloglarda olduğu gibi bende de bir dinginlik söz konusu..
gezegen x yaklaşmakta ben geri sayıma başladım hatta 4-3-2- yi geride bırakıp 1 diyorum bugün..kısaca özetlemek gerekirse 3 kasım2007 dersane başlar,margo rahattadır..hayat ve program gayet yoğundur işte bu nedenle margo şu sıralar hocaların emir ve görüşlerine hazırdır..
yapılacaklar listelenmiş ve odanın en güneş gören yerine asılmıştır..okunulası kitaplar ödevlerin arasına serpiştirilmiş,filmlerde aynı sırayla yerlerini almıştır.maksat margo sıkıldıkça nefes alsındır..
bunca telaş arasına vizeler iliştirilmiştir sevgili dekanlık onayıyla.yılmamak lazımdır..
atlatılacaktır nasılsa..
bu nedenle margo hoş görüle işi var gücü var denile :)

"Herşeyi zıddı ile anla" .-Mevlana-

Üzerinde kafa yormayı planladığım kitabımı sonunda bir rafta buldum ve düşünmeden aldım."Mevlana'dan düşündüren sözler"
****
cuma günü tanışma günü kapsamında staj okuluma gideceğim,bakalım okulda hayat nasıl :)
kuzenlerden biri maalesef gelemiyor,şimdi diğerinden gelecek olumlu haberi bekliyorum..
****
kitabın arka kapak yazısında
"Mevlana'nın düşündüren sözlerinde kendinizi bulacaksınız." yazıyor..
bende tam ONU arıyordum zaten.
ruhuma çok iyi gelecek bu,çookkkk..

bilinç koridorum

iştahım pek bir açık maşallah..bir önceki yazıdan sadece sunumu hallettim,ne bir sayfa kitap okudum ne de diğerleri..
biraz da sakarım sanki bu aralar,"aman kırarım","aman düşürürüm" diye geçiriyorum içimden herşeyi..
dramayı özledim.. bensiz 3. aşamaya başlamışlar..eksikliğim hissediliyordur kesin,bense şimdilik sadece haftada 4 saat olan drama dersleriyle yetiniyorum..
kasımın ilk haftasıyla zorlu maraton başlıyor,ben maraton için hafiften hazırlanıyorum..
facebook çılğınlığına da tutuldum,buldum bir çok insanı..sohbet etmek gerçekten güzel eski dostlarla..
dün format attım pc'ye.. birden bomboş kaldı masa üstüm..kendimi yalnız ve terk edilmiş hissettim..aklıma gelen programları indirip yüklüyorum hala,maksat bu yalnızlık hissi beni depresyona sürüklemeden atlatmak bu ruh halini..
hafta sonuna misafirlerim olacak inşallah,canım kuziciklerim bekliyorum sizleri..hem de çok büyük bir heyecanla..

kendini hazır hissettiğinde gözlerini açabilirsin..

neye dair olsun istersen..

yazılacak çok şey var..
yalnız kalıp dolaşmak istediğim sahiller var.
okumak istediğim ve beni benden alıp götürmesini planladığım kitaplar var.
sunumlar var,stajlar var..
ben varım..
ben varım...
ben varım...
biraz değişim iyi gelir diye düşündüm..ruhumunda ihtiyacı vardı.. sonsuz dinginlik istiyorum..sonbahar yaşamadan kışa geçiş yapmakta istemiyorum,çünkü ayrı oluyor sonbahar tadı.. yaşamak lazım diyorum..
yaşamak lazım sonbaharı..

like a superstar!!

yağmurlu bir gün,hava kapalı,öyle ki yataktan çıkasın gelmezz..benimde gelmedi 12 ye yaklaşmıştı saat,uyandım,hazır kahvaltıya oturdum..çay ekstra güzel geldi bu sabah..hazırlandım sonra..önce mahalledeki okula gittim aradığım kitapları bulma umuduyla,olmadı..öğretmen tersler gibi davrandı,umursamadı beni..kızdım,yağmurda yürürken homurdandım kendi kendime..eski staj okuluma gittim,zilin çalmasına vardı daha,oturdum yeni müdürün düşünüp hayata geçirdiği bekleme salonuna..zil çaldı,koridorda çocuklarımdan bazıları beni fark etmişlerdi,sarıldılar öptüler..sınıfın kapısını bir açtık,birden sevgi selini hissettim,hissetmekle kalmadım,az daha can veriyordum,kutsal topraklarda tavaf ederken ezilenler gibi..neyse hepsi ayrı ayrı sarıldı beşer onar defa,kesmedi yine yine yine sarıldık öptük birbirimizi..safiye çaktırmadan sultan'a sordu "neydi adı?"..bağırdı sultan ESSSRAAAAA..diğer öğretmenleride sordular elbet..izin istedimçocuklardan öğretmenler odasına gidip gelecektim..sağolsun eski staj hocam yardımcı oldu bana..sonra yeniden çocuklarımın yanına gittim sınıfa,hepsi büyümüşlerdi,hemde çok büyümüşlerdi..oturttum hepsini yerlerine,kalktı bazı sabırsızlar öptüler sarıldılar yine..anlattım onlara..ilk geldiğimde 1.sınıf oldugumu ama artık son sınıf olduğumu,hiç birini asla unutmayacağımı ve seneye benimde artık öğretmen olacağımı anlattım,nolur buraya gelin dediler,ama siz artık 6.sınıf olacaksınız dedim..düşündüler,evet dediler ama yine olmadı,olsun siz yinede gelin diyeseslendi arkalardan bir ses..
sonra onur geldi yanıma eğil eğil öğretmenim dedi.kulağıma fısıldar bi sesle, benim adım artık yaramazlar listesine yazılmıyor ben artık uslandım öğretmenim dedi,sevindim,gözlerimde doldu,aferin onurcum sana,ben zaten hep biliyordum senin uslu bir çocuk oldugunu dedim,gülümsedi..sonra adem geldi yanıma,kız kardeşini sordum,büyüdü öğretmenim beni dövüyor hep dedi,anlaşılan artık seviyordu kız kardeşini..sonra arkadan biri bağırdı,öğretmenim numaranızı kaybettim ben diye,sonra hepsi bir daha verin diye çığlık atmaya başladılar,kıramadım verdim..buda yetmedi onlara onlara,numaramı yazdıkları kağıtları getirtip birde imza aldılar benden..gurulandım da gururlandım..yine öpücükler arasında el salladılar bana,gittim..hayatımın en güzel anlarını onlarda bırakarak gittim..saflığı temizliği gerçek sevgiyi onlarda bıraktım,gittim.. hala gidiyorum yeni sevgileri bulmaya.. hep gidicem sanırım onlara...

bayram şekeri..

bu bayram buruk geçen ilk bayramımız değildi,daha ne bayramlarda bu ülkenin içi yandı tıpkı şimdi olduğu gibi..
bu bayramın temennisi barış olsun..

ben KARABÜK'üme gitmek için yola çıkıyorum.. yaklaşık 24 saatimi bayram için yollarda geçirip,pazartesi sabah yeniden köyümde olacağım..o vakte kadar gelipte beni bulamayan arkadaşlar kapının koluna astığım şekerliğe daldırsınlar ellerini,şekerleriniz hazır ve eğer çabuk davranırsanız içlerinde harçlıklarınız olan mendillerden de alabilirsiniz..sevgiyle kalın,nice bayramlarda hep beraber olalım işallah..

bir de tabi el öpenleriniz çok olsun..

hesap numaramı daha önceki yazılarımdan birinde yayınlamıştım :)

" VATAN BÖLÜNMEZ BİR BÜTÜNDÜR "


ŞEHİTLER ABİDESİ İÇİN

Gök kubbenin altında yatar, al kan içinde,
Ey yolcu, şu toprak için can veren erler.
Hakk'ın bu velî kulları taş türbeye girmez,
Gufrâna bürünmüş, yalınız Fâtiha bekler.

M.akif Ersoy.




LANETLİYORUM

terörü,terörizmi destekleyen herkesi lanetliyorum..

içimde yanan ateş asla sönmeyecek,gözüm gururla dalgalanan Türk bayrağında,İstiklal Marşımızı her söylediğimde anacağım sizleri,benim yetiştirdiğim evlatlarımda sizler gibi yürekli olacaklar..

Ruhlarınız şad olsun..

de-li de-li kulakları kü-pe-li


deliriyormuşum,neye deliriyor muşum,merak ediyorlarmış ne o beni delirtmek için bir komplomu bu :)

*ben hararetle bir şey anlatırken karşımdakinin durup bana "biraz daha sessiz" demesine deliriyorum..(ayrıca geveze,sesin çok cırtlak vs denildiğinde de deliriyorum..)


düşünüyorum ama bundan daha fazla delirdiğim bir şey gelmiyor aklıma..ama daha az delirdiklerimi saymaya bir başlarsam bitmezler sanırım.. kısadan kesiveriyorum..

"aşk gözün kör olsun !!! "

aşk??


annem gibi..

yapacak işi olmayan margo çığlık atmaya başlar,sinirden kaç kere bulaşık yıkadığını bilmez lakin bulaşık yıkamak iyi gelir margoya


ELLERİM ÇAMAŞIR SUYU KOKUYOOO..


hıh,onun adı çamaşır suyu değil domestos..hem ben küçükken çamaşır suyu kokusunu annelere özgü sanırdım,hep kokardı ya ellerinde annemin,hatta bazen bana yemek yedirirken o koku rahatsız ederdi beni..


şimdi benimde elimde domestos kokuyo,galiba büyümeye başladım,yada anne olmaya hak kazandım :)

margo bi hallerde

bu zaman bollukları,daha dogrusu düzensiz zamanlarım beni deli ediyor..
ne uyuyacağım zaman belli,ne uyanacağım zaman belli,yapacak bir şey yok,ders yok ,ödev yok,staj yok..hiç bir şey yok..
vakit böyle pc boşunda boşa akıp geçiyor gibi..
lakin kitaplarım var bitirmem gereken ve başlamam gereken..
guy de maupassant mutluluk..
şöyle bir kitap okuyup kendimi kaptırıp gitmek istiyorum,düşünmediğim şeyleri düşünmek,uzun zamandır dinlemediğim şarkıları dinlemek istiyorum..
bugün fillerim olsun istiyorum..sevimli tombik fillerim :) (nerden çıktıgına dair bir fikrim yok..)
ece dorsay dinlemek istiyorum.. kaptırmak istiyorum kendimi birazcık hayata,çünkü böyle köşeden seyretmek sıkıcı olmaya başladı..


Get this widget Track details eSnips Social DNA



Get this widget Track details eSnips Social DNA

haddim olmadan/ margo'dan yaşam dersleri

dün gece arkadaşlarda kaldık.. uzun zamandır izlemek istediğim bir filmi sonunda izleme fırsatım oldu..sonra bir de tavsiyelere dayanamayıp izlediğim bir film var ki 2side gerçekten şahaneydi.
geceye NEŞELİ AYAKLAR ile başladık..
sevgili dafnia'mı şimdi çok daha iyi anlıyorum nasıl da haklıymış o sevimli hayvanları sevmekte..
hala izlemeyen varsa ısrarla tavsiye ediyorum..
ilerleyen saatlerde ÖZGÜRLÜK YAZARLARI isminde bir film izledik,idealist bir öğretmen ve Wilson kolejinde her gün ölümle burun buruna olan öğrencilerini ve değişen hayatlarını konu alıyor.gercekten fazlaca etkilendiğim bir film oldugunu söylemeliyim.. hatta KANLI ELMAS'tan sonra gerçek anlamda beni en çok etkileyen film diyebilirim..bu arada hazır KANLI ELMAS demişken 2 filmde de ortak nokta olarak çocukların ne kadarda önemli olduğu,genç beyinlere ne verirsen aldıkları ana fikri yatıyor..bu filmler sayesinde durup düşünüyorum..Bana bir öğretmen olarak ne kadar büyük görevler düştüğünü sorguluyorum..burda belirtmem gerek ki bana ne kadar görev düşüyorsa benim çocuklarımın ailelerine de aynı oranda büyük görevler düşüyor..buraya nerden geldik bilmiyorum ama çiftlerin,anne baba olmadan önce buna kesinlikle hazır olmaları gerektiğini düşünüyorum..bizler bir şekilde yetiştik ve büyüyüp sorumluluk sahibi olduk (bilinçli ailelerimizin sayesinde) ama değişen dünyada doğacak çocugunuza kendi yaşamınız gibi bir yaşam sağlamak onu kendisi ve ülkesi için yararlı bir birey olarak yetiştirmek oldukça zor,bence bir çocuk sahibi olmak bir ebeveynin vermesi gereken en zor kararlardan biri olmalı...
yeniden filmlere dönerek bağlamak istiyorum ki hem KANLI ELMAS'ı hem de ÖZGÜRLÜK YAZARLARI'nı izleyin oradaki gençlerin ve çocukların neler yaptıklarına bir bakın ve biraz olsun düşünün..hepsi bu..


gecenin sonrasında sabah kalktığımda bir de SÖZ ve MÜZİK izleyerek noktaladım film serüvenimi şimdilik.(3. kez izlememe rağmen hala aynı tadı alabiliyorum..ısrarla tavsiye ederim-zaten daha önce bu blogda milyon kere tavsiye etmiştim..-)

" öğretmen olmak "

az önce bir arkadaşımın gönderdiği köy enstitüleri hakkında kısa filmde yakaladım işte bu satırları..

Sıvadık kolları omuza kadar
Kazmalar kürekler beller bizimdir
İçimizde büyük ülke aşkı var
Ülkeye uzanan yollar bizimdir..
İbrahim Yıldız (ivriz köy enstitüsü.)
onlar kadar hevesli değilim belki ama..bendeki hevesi de yabana atmayın..

margo'dan karartılar

margonun konuşası var bu gece..
herkeslerde bir gel gitler..hatta hep geller bir türlü gidememeler..simsiyah bir fona yazasım var bu gece..siyah fonum yok benim.. bu yazı için fonumu değiştiremem..maksat içim karardı bilin yani..anlatıp anlatıpta bir türlü sonu gelmeyen uydurmaca hikayeler gibi,anlattıkça bir son bulamıyorum..ama uydurmuyorum.. yaşantılarım yoluyla öğrendim hepsini..deneme yanılma yöntemi yani..
bir ankara özlemi var içimde..
ne özlemi yok ki aslında.. gözünü sevdiğim hayat,nasıl yaşıyorum ki seni,acısını tatlısını özletiyorsun bana..
"şirin mi şirin gecekondu evleri..
...
ne güzeldi yollarda olmakkk şimdi.."

yazma yetimi kaybediyorum heralde .. yönetmen gibi bağırmak geliyor içimden.. olmuyorrr olmuyorrrr...sonra set baştan hazırlanır aynı sahne çekilmeye başlar..ve ..
başa sarıyorum..
boşa sarıyorum...

ben Aslı'dan da Güzelim..


kerem tunçeri'ye deli deli aşık oldugum zamanlardı..annemin aklına gelmişti bu şarkı..aslında bir şarkı daha var ama bir türlü bulamadım internette..mithat körler Sen Aslı'dan da güzelsin..nakaratta aynen şöyle diyor:

Aşık oldum için için
Beklerim yar gelmez niçin?
Kerem yandı Aslı için
Sen Aslı'dan da güzelsin..


ve işte bir diğeri.. edip akbayram AMAN KEREM..
Ne gezersin melul melul bu yerde
Aman Kerem beni rüsva eyleme
Kısmet etmiş beni sana yaradan
Aman kerem beni rüsva eyleme
Ağa Kerem paşa Kerem han Kerem
Ateş kerem Tutuş kerem Yan kerem
Aslı sana kurban olsun can Kerem
Aman Kerem beni rüsva eyleme
Doyamadım tatlı tatlı dilinden
Gözüm kan bürüdü korkmam ölümden
Hiç sarılma ince meyan belinden
Aman Kerem beni rüsva eyleme






boş gözlerle bakakalmak kendine..

aptal ağlamak hislerim geldi yine.. nedeni belli değil ağlıyorum..aptal doğum günü şarkılarına takılıp neye ağlıyorum diyorum kendi kendime..niye bu boş boş ağlamalarımda hep aynı şeyler geçiyor aklımdan..çünkü bu şarkılarda hep aynı şeye ağlardım.. ne derin yer etmiş içimde hayretler içinde bakıyorum kendime..ellerim titreyip duruyor..yıpranıyorum..ne gereği var dinleme diyorum...ama bir türlü kapatamıyorum..
başladığı yerde biter tüm yolculuklar
istanbul'a benziyorsun doğum günümde...

"beceriksiz margo"

bu nedir,
mouse'dur..
hani faredir yani..
ama insan beceriksiz olunca böyle tarife ihtiyaç doğar..
bu yazının yazılış amacı bozuk mouselarınızı atmayın fare yapındır.
hatta mouse'm bozuldu...cry cry cry..

eskisi gibi olmaz..

yoktum çünkü,
faniliğin anlamı çözmeye çalıştım günlerdir..gerçek huzuru düşündüm..ev arkadaşımın babasını kaybettik.. hastalıkları artık ona rahat vermiyordu,acıları,eziyetleri çok fazlaydı.."Allah kurtarsın" duaları gerçek oldu..umarım orda acı çekmiyordur..mekanı cennet olsun..
sürekli çözemediğimiz sorular gibi bu dünya,bazen böyle anlarda x'e verdiğin değer seni doğru cevaba götürüyor ama x'e aynı değeri verecek kadar olgun olamıyoruz her zaman..
.................
........
...
.
*****
henüz dersler başlayamadı A blokta tadilat var.. lakin bazı hocalarımız 4 saatlik yoklamayı almış bile..olsunn varsın..
Trabzondayım özlemişim burayı,evimi odamı..gelir gelmez yerleştim güzelce kurdum düzenimi..
Annem kızacak belki ama insanın kendi düzeni gibisi yok..
sonra Kpss için çalışmaya başladım,şöyle diyelim daha dogrusu dersane kaydımı yaptırarak ilk adımı atacağım..
Trabzona gelirde alışveriş yapmaz mı margo..hemen bir ayakkabı aldım.. çantalara da baktım aslında.. fiyatlar uçmuş gitmiş..ben öğrenciyim 345 ytl bir çantaya verirsem sonumu pek hayır görmüyorum bu nedenle biraz daha bakınacağım çanta almak için..
bayram için memlekete dönüş planım kapsamında biletimi de aldım..

*****
uzun zamandır bahsetmeyi düşündüğüm bir konu vardı.. X ray ART..kısaca açıklamak gerekirse bildiğimiz röntgen cihazı dolayısıyla x ray ışınları kullanılarak değişik bitkilerin röntgen filmlerinin çekilmesi..sandıgımdan çok daha hoş ve profesyonelce bir çalışma..bir link ve bir resim.. umarım sizinde dikkatinizi çeker..

ebee sobee

baldan tatlım görmüş beni saklanırken..bağırmışşş "marrrgoooo,gördüm seni.."madem sobelendik yerine getirelim sobemizi..şu sıralar Tv kanallarında o kadar çok dizi var ki..aslında hepsinin konusunu az da olsa biliyorum.. ve bir çok dizi ele veriyor hemen kendini..neyse başlayalım..öncelikle devamlı takip ettiğim dizileri ele alalım..
1.Avrupa Yakası (başladığından beri sürekli takip ederim..bazen tadı kaçsa da çok sık yenileniyor..kıvamını buluyor hemen..)
2.Bizim Evin Halleri (Trabzon'da final zamanı izlemeye başlamıştım..bütün yaz sabırla bekledim artık başlasın diye..lakin eski tadı yok gibi..Dizi aile dizisi olmaktan çıktı eski Türk filmlerindeki hikayelere döndü..merak ederim mesela her evlatlık çocugun annesi bir gün çıkıp gelir mi....neyse senaristleri uyarıyorum.. biraz daha özgün fikirler,özgün senaryolar istiyoruz...)
3.Kavak Yelleri (enteresan ve komik bir dizi bence..ama işlerin arap saçına dönmesinden nefret ediyorum çünkü dizi izlerken amacım rahatlamaktır,iyice gerilmek değil..)
sonra gelelim takip etmediğim ama denk gelince gözümün iliştiği dizilere..
en başında sanırım "Annem" geliyor..dizi güzele benziyor,Halam bizde olduğu vakitler izliyoruz..sonra "Menekşe ile Halil' inde ilk bölümüne bakmıştım,sonraki bölümlerini de çözdüm..
bu arada yeniden kanaltürk ekranlarında bizlerle buluşan lakin tekrar bölümler şeklinde devam eden Yedi Numara var ki.. kesinlikle benim dizim diyebilirim.. fakat eski bölümleri oldugu için en sona bıraktım bunu..
benden bu kadar efendim..
benimde birilerini sobelemem gerkiyorsa...sevgili
tiyaminim ve kakawimi sobeliyorum...

vee REKLAMLARRRR

trt fm dinleyenler bilirler aslında.. hani bir seslendirme vardır..trt 'de aynen şu şekil REKlamLAR.. hANİ hatta index medya sunar der bazen peşi sıra...
buyursunlar efendim dedim bende.. her yerde var bu reklam işi blogda olmaz mı..

....REKlamLAR...

neyse fazla uzatmamaya karar veriyorum..bu alemde pekte yeni olmayan,fakat sesini yeni yeni yükselterek varlığını hissettirmeye çalışan saygı sevgi değer insan KAKAWİM(kakao$umm)le tanışmanızı istiyorumm..
nasıl mı.. çok kolay..
buyursunlar efendim..



şimdilik benden bu kadar...sevgiyle kalın..
index medya sundu ;)

" çalma listem karışık "

çalma listem karma karışık,her an arap şükrü başlayabilir diye korkuyorum :)
yaşasın adalet diyesim var..(nedeni de yok ,adalet ne alaka ki..)
margo bu aralar garip biraz be.. ne vakit sevinir ne vakit üzülür bilinmez,.böyle bir hüzünlü,bir mutlu bu dengesizlik sinir bozucu aslında.. galiba ben bu listeden de karışığım..
arap şükrü den korkarken feridun düzağaç ses verdi..
bu ondan da kötü sanırım..alev alev..
bu kaset bana hep o zamanı hatırlatıyor,karnıma bir ağrı giriyor,nefret etsem diyorum..nefrette edemiyorum..etmem zaten..
kalbim atıyor hızlı hızlı...
ve değiştiriyorum..yeterr dinlemem ben bunu.. yuppa nil çıkıyorr.. ve dur diyorum artık karışık çalma.. sıradan git bakalım.. ben nil dinlemek istiyorum...
bırak başkalarınıı ben aptal mıyım( a aaahh estagfirullah.. :D)
işte iştee
tam da bu anda .. bu şarkı benim olsun yaa diyorum..
o bir bencil ama yok onun hilesi...yok:) uçarr o kuşlar gibi,çıkar yokuşlar gibi,sanki biz saklanmışız onu bulmuşlar gibi....
ben bir bencil bencil... :)(sadece sevgi konusunda bu kadar bencilim yaaa.. hep beni sev hep beni sev :)
yok onun iğnesi YOK...
..
biz onlardan hoşlandık,hoşlandık..(bu konuya girmeyelim.. bu konu zor konu.. geçiyorum yoksa uzar gider bu yazı,maluum erkekler kısır döngü )
başka ne var hayatta..
ayın 20 si ola kira zamanı gele..

hımm. ben kendime rengarengo kalemler aldığımı söylemiş miydim..hemencik söyliyim bari..nasıl bi düşkünüm böyle kaleme kağıda .. örttmen olcam ya ondan heralde :)bir dolu kalemim var sığıyorlar artık kalem kutuma. bu arada kalem kutumda yeni hemde BRATZ :) ohh..
konu nerden nerelere geldi yahu..
nil havuz problemi diyor..konu hala öğretmenlik dahilinde yani.. :)
ama o da nesi değişiyor yine .. ve en sevdiğim..

SİNEMA..
gelirsin diye bekledim,
geciktin galiba,ekildim,
10 dk mısır yedim,bişi içtim..
2. yarıya geçtim...
film güzel ama ben alt yazıya takıldım..
sen beni bi izlesen ne film olurum :)
...

bu yazıyı bir mutlu sona bağlamaya çalışıyorum..hıh buldum..
kalemleri,şarkıları,okulu seviyorum..mesleğimi de çok seviyorumm..
beni terkettin,vahh vahh vahdettin ...

" akıllı işaretler "

çocuk gözüyle akıllı işaretler resim galerisi...
tesadüf rtük'ün sitesinde gezerken buldum..
sizde gezmek ister misiniz..
buyursunlar...
link..

çaaatt diyee çatlamakk üzereyimmm..


*böyle bir hoplayasım zıplayasım var kii..
her şarkıda yerimden kalkıp biraz kop koppp ;)
bi şarkı var.. dj bilmem kim yapmış..move your body üzerine bişiler mixlemiş..şu şarkı çok kullanıldı zaten remixlerde..

*iftar resimlerini yolladım kuzucuklarıma..amaney nasıll özlemek bu böyleee.. nasıl mutlu oldum.. hemde uzun zamandır bu kadar mutlu olmamıştım.. böyel bir mutluluk bir neşe,karnıma gülmekten kramp girdi..aynı espriler devam ediyor hala,bestelenmiş şarkıları mırıldandık bir ağızdan..

*bugun ciciler aldım kendime,hemde çok ciciler yahu.. bende bu kadarını tahmin etmiyordum..ama çok pahalı bu hayat çok....babacığıma kolaylıklar diyorum..para kolay kazanılmıyor..

*daha gidemeden trabzona bayram sonrası dönüş biletimi de aldım..amanın karabükte kalıvercem korkusu :D

*haftaya bugun zorlu bir maraton başlıyor hayde Bismillah..elimize kalemimizi silgimizi alıp Allah Allah nidalarıyla savaşcaz sorularla,bütün sene çok çalışmam lazım ki seneye bugun öğretmen olarak gideyim bir okula...

*sonra bugun bir garibim yahu..herkesi çok seviyorum..he heeyytt ne mutlu bana...

" yangın olur biz yangına gideriz "

sevgili çileklipasta'nın ziyareti peşi sıra onun blogunada bir uğramıştım..ve "tık tık"larından birinde rastladığım linkle bu akşamımı türk sanat müziğine adadım..
tek tek hepsini dinledim desem yeridir.. bir yandan da gayet yüksek bir sesle eşlik ettim tabii..bu arada sevgili telefonumda sağolsun mikrofonum oldu..

hem söyledim hem de şarkıların anlamlarına takıldım.. ne kadar da güzel sözleri var her birinin,ne kadar da içten...

özellikle Emel Sayın üzüldüğün şeye bak dediği vakit içim burkuldu,nedensiz..

sonra aynı şekilde Hicran oku sinem deler...

aslında hepsinde duygulandım,beni alıp başka mekanlara götürdü her biri.. mesela kanun sesini nasıl özlemişim bunu anladım.. nasıl iyi geldi bir bilseniz..
tavsiye ederim kesinlikle..

" bir ayet "

Bu dünya hayatı, yalnızca bir oyun ve '(eğlence türünden) tutkulu bir oyalanmadır'. Gerçekten ahiret yurdu ise, asıl hayat odur.
Bir bilselerdi.
ankebüt suresi ayet:64

" 40 yılda 1 "


ve ve ve Hacettepe Üniversitesine Karabük'ten 40. yıl armağanı...
büyük uğraşlar sonunda Sevgili Kakawim hacettepe'ye 40. yıl armağanı olmayı kabul etti..
bunu büyük bir törenle kutlayacağız elbette burda kalmayacak bu iş..
duyyydukkk duymadıkkkk demeyinnnn..
kakawi de artık hacettepeli ;)

" 11 AYIN SULTANI "

"Enes'in (r.a.) haber verdiğine göre: Allah Resulü (a.s.): "Sahur yemeği yiyiniz. Çünkü sahur yemeğinde bereket vardır" buyurmuştur.
Müslim, Sıyam,45 (l, 770)"
İlk teravih namazı da kılındı derken Ramazan geldi bile.
Allahım çok şükür ki bu Ramazan'a da erdik,oruçlarımızı layığıyla tutarak bizlere Bayramı görmeyi de nasip et.
Herkese hayırlı Ramazan'lar diliyorum.

lezzet&paylaşım

yorumsuz olarak bu resmi koyacaktım sadece bir kaç kelam etmeden olmaz dedim içimden..
çok lezzetli görünüyor..ağzım sulandı..
paylaşımın böyle lezzetlisinide ilk defa görüyorum..(birazda böyle megalomanımdır..)