özlem tekin A)şık olmuş,bende sobelendim..

1)çok hoşsun tamam
2)bana bakmazsın tamam
3)evet yok arabam falan
4) paramda yok bi taraftan
5)hepsi
tılsım yüzünden....

ben kafamı toprağa gömüyorum kimse beni bulamaz bundan sonra :) hehe..

doğum günün KURTLU olsun kakawim..



canım kakawim benim..
seni saniye teyzem benim için doğurmuş.. bana ağlayacak omuz ol diye,duygularıma mütercim tercüman ol diye doğurmuş seni..

doğum günün kurtlu olsun kakawim işte sana kurt .
yok bu kurt paklamaz beni diosun birde molly's lips verelim sana canım bnm ..







ahh ahh işte böyle nerelerden nerelere,birlikte kutladığımız bir sürü doğum günü geldi aklıma sen,ben,golüm..
kakawim büyümüş apla olmuş..kocaman kız olmuşş ben yemem mi onun ballarını..kurban olsun kakawin sana..
ÖMRÜMÜN KAKAOLU PUDİNGİ hatta püding i :D
canım kakawim benim her günümüz birlikte geçsin,güzel geçsin,kakaolu puding kıvamında geçsin,eskişehir şömine muhabbetleri kadar şen şakrak geçsin ve hep birilerinin neşeleri yetsin bizi mutlu etmeye..
seni seviyorum QuarantinE ..

hadi gel köyümüze geri dönelim =)

çok güzel bir yazı hazırlamış ve baya uzun süre oturup yazmıştım ..fakat sayfada oluşan bir hata yüzünden bütün yazım silindi.. o kadar sinirim bozuldu kii.. şu an için tekrar aynı şeyleri yazmak gelmiyor içimden ..

en kısa zamanda sabah programlarını eleştiren "teyzeler çıldırmış olmalı" başlıklı yazımla sizlerle olacağım..

E.mine'cim geliyorum seni yine hayal kırıklığına uğratmayacağım..

geliyorum az kaldı yarın son sınavıda vericem kurtulcam Allah'ın izniyle..sonra sizlerleyim..

GZgen!!

*:foto için bb'ye teşekkür ederim..ve herşey için..

güz dönemi sonlanırken...

15 ocak itibariyle başlayacak olan sınavlarım 24 ocak çarşamba günü son bulacak..

kendime güzel bir final dönemi diliyorum..

köyümden birazda olsun uzak kalacağım bu dönemde,kendim,kariyerim ve gelecekteki öğrencilerim için hayırlı işler yaptığımı bilmenizi isterim ... :)

!!! : bugün itibariyle derslerinde bittiğini söylemeden geçemeyeceğim..

bütün öğrencilere başarılar diliyorum..
umarım onur almış olarak aranıza dönerim :)
esen kalın..

Çayeli'nden öteyi giderum yali yali...

hemen başlayalım gelişmelerle..
günler önceden karar verildi..
çarşamba sabahı 8-10 dersinden hemen sonra yola koyulduk..11çeyrekte Trabzondan kalkan Rize otobüsüne bindik..
1e çeyrek kala rizedeydik..
Rize'nin girişinde bizi bir demlik ve bir fincan karşıladı :) her şey çok güzeldi..önce Rize'de bir tur attık..gördüğüm enteresan bir manzarayı aktarmak istiyorum :)
buyrun işte yaşar amcamda ucuz kaşar var ey Rizelilerr!!! sonra güya kurufasulye yemeye gidiyoruz..ama boğaz bu anlıo mu az sonra kurufasulye yicezden.. açsa istiyor bişiler.. hemen bir fırına girip sandwichler aldık..başka daha neler neler aldık.. malum zeki ve elif var yanımızda doyurmak zor :)
sonra çay içmek için Ziraat e botanik bahçeye çıkdık koca bir bayıra tırmanmayı göze alarak .... Bir demlik çay istedikk..sandwichlerle iyi gitsin diyee..çaylar içildi..çay falı bile baktık vallahi.. :)sonra tabiki resimler çekildi..
bir minibüsle Çayeli ne kdr geldik sonra..
pazarda bir tur ve yürüyerek istenen noktaya ulaştık ..
işte içinde bir sürü ünlünün genel kurmay başkanının cumhurbaşkanlarının şarkıcıların türkücülerin resmi olan bir lokanta.. kurufasulyesiyle ünlü..her ne kadar insanlar geceden süte yatırıldığını söyleselerde kurufasulyenin,garsonlar ısrarla şekerle pişirdiklerini iddia ediyorlar.. gerçektende şeker tadı var..



buda yetmez diyerek atladık dolmuşa dogru ardeşen e.. ardeşen de de bir bardak çay içtik ..v doğru ardeşenin bir köyü olan ışıklıya ...bir gecede oarada konakladık..


not:aslına bakılırsa bu yazıyı yazmak için okadar çok sabırsızlanmıştım ki.. fakat sevgili blogger hevesimi kursağımda bıraktı..daha bir çok resim çekilmiş olmama rağmen sadece bir kaçını koyabildim..çünkü diğerlerini ya koymuo yada açmıo...ama merak eden için
buyrun..

mutluyuzzzzz!!

Bir sabah tanıdık bir şehre girerken
Sıcak ve dost şeyler düşünür insan
Tanıdık bir yatak bekler sizi
Bir çocuk yüzü gülümser anılardan
"
Dost şehirler, sevgili, anne şehirler
Nice anılar, nice mutluluklar yaşadım her birinizde
Delikanlı bir sevinçle sokaklarınızdan geçtiğim oldu
Kederli günlerim oldu aklımı yitiresiye
"
Sonsuz kareli bir film gibi
Yaşamım geçiyor belleğimden
Tekrar etmek duygusu
Her şeyi yeniden, yeniden...
"
Bir sabah tanıdık bir şehre girerken
Hüzünlü, tuhaf şeyler düşünür insan
Sadece o şehrin değil
Kendisinin de değiştiği duygusundan...

Ataol Behramoğlu

bir şiirle başlamak istedim..çok sevdiğim bir şiir..öss ye hazırlanırken hayalini kurdugum anın şiiri..üniversite dönüşü,gri kente adım adım yaklaşmış ve tünelden geçmişken anımsadığım..hep...



işte canlarım..
tıpkı akbank'ın eski bir reklamında denildiği gibi "BİRLİKTE OLMAK BİZE GÜÇ VERİYOR."
yine nasıl kahkahalar fırlattık semaya birlikte..arşa yükseldik..konuşulabilecek ne varsa konuştuk..ama yetti mi hayır..anlatılacak daha çok şey vardı..
4 ayrı şehirde Türkiye'nin nabzını tutuyoruz neredeyse....
hepsini o kadar çok seviyorum ki..


kakawi'mm..
afet-i devran :)
bir alooo sesiyle birleşen 2 ruh ve sonrası..
küçük şehire çizilen sınırlar,ankaralar istanbullar,konyalar hindistanlar..
var olduğu yerlerin çok çok dışında başka dünyalarda var olan yaşam ve yaşam(!) arasında soluksuz kalan 2 ruhtan sadece biri.. eskişehir şömine başı muhabbetlerimin taçsız kraliçesi..

ne de olsa Neşeleri Yeter bea kakawii..


dafnia'm..

kendimi biyolojinin derinliklerine bıraktığım an,dolaşım sistemimdeki bir damarın atışı adeta..

gecenin bir yarısı koşa koşa inilen bir bayır,yine aynı gecenin yarısı açık olan pastaneden alınan ve hızla tüketilen ekler in tadı gibi..
küçücük akvaryumda canlılığından emin olduğum o tek noktayı bulmsk için içimde var olan heyecan.. işte dafniam..


cherry'im..
git gide güzelleşen,her chapter da varolası vocabulary nin bileni,bildireni..
boat houselar,my cousin rachel lar ve tabiiki snapshot kitabı..
nasıl bağlandıysak artık birbirimize..kopamıyoruz..
sonra o kitaptaki kız giriyor araya(hayret adını hatırlamıyorum şimdi.)
ha ha very funny...
sevgilerle...

in karabeach

herkese hayırlı bayramlar mutlu seneler..
kendi evimdeyim :)baba evimde yani.. trabzondaki de bnm evim ama.. anladınız siz anladınız :)
memleketimin gri havasını ciğerlerime doğru çekerken,etrafımda bütün akrabalarımın varlığını hissetmekten daha güzel ne olabilir...

benim çok şanslı bir yengem var.. şimdi size onun hikayesini anlatmak istiyorum..
dün gece bize bayram ve yılbaşı haricinde başka güzelliklerde yaşatan canım yengemin ve tabii mustafa amcamın 50. evlilik yıl dönümleri,ayrıca yengemin doğum gününe tekabul etmekte aynı gün..hepsini birlikte kutladık..

beraber mumlarını üflediler,pastalarını kestiler,birbirlerine yedirdiler...bizim için flaşlara en güzel pozları verdiler..

en komik anlarda yengemin pasta yerine mustafa amcamın boynunu kesme çalışmalarıydı :)peki amcam boş durur mu hayır.. o da az gören gözlerini kullanıp patlattı espriyi..pastayı yengemin ağzına dogru değilde burnuna doğru tutmaya çalıştı.. :)
bizler gülmekten fotograf makinelerinin tuşlarını zor bulduk..
şu an henüz fotolar bende olmadığından bu mutlu anın görüntülerini sizlerle daha sonra paylaşacağım...

Allah kimsecikleri sevdiklerinden ayırmasın..
bu bayram kuzenim neslihanın 3. gün gelmesini saymazsak tek firemiz askerdeki kuzenim ahmet..hee bide aykut gelemedi yalovadan..

bayramın 4. günü yeniden yollara düşmek içimi biraz sıksada şimdilik son 3 günün tadını çıkarmaya çalışma aşamasındayım..

tüm inananların yeniden kurban bayramlarını kutluyorum..